Σάββατο 11 Μαΐου 2013

Λιγο πιο Νωρις .. Λιγο πιο Αργα...


Ενα γραμμα στη γυναικα που εχει χαθει και ομως υπαρχει..
Μαγισσα μου..
καποια δακρυα που σου χαρισα δεν εχουν στεγνωσει ακομη..
οτι ειχα να σου δωσω το σκοτωσα μεσα μου..
τωρα σου στελνω μονο τα γραμματα μου....
ηταν μια κρυα νυχτα του χειμωνα οταν το ημερολογιο μου εγραφε..
σαββατο 27-11- 2013
και ο εαυτος μου τοτε πηρε στυλο και χαρτι και αρχισε να γραφει αυτα τα γραμματα..
η ιστορια που γραφω ειναι εντελως προσωπικη...
ναι πραγματι αγαπησα μια γυναικα ομορφη που καποτε μου εγραφε..
που δεν μπορεσα ποτε να πλησιασω...
τη φανταζομαι εξω να γυριζει να χαμογελαει με σιγουρια..
την ονειρευομαι καθε βραδυ και μονο στη φαντασια μου με θελει και μ'αγαπαει..
ποσο θα ηθελα να ειναι μονο δικη μου..
αυτο φυσικα δε θα γινει ποτε..
γιατι εγω αγαπησα ενα μακρινο ονειρο..
την αναζητω στα ονειρα μου..
αλλα συνεχεια απομακρυνεται απο κοντα μου..
βρισκει την ευτυχια στην αγκαλια ενος αλλου πλουσιου αντρα..
εγω δε θα μπορεσω ποτε να δωσω οικονομικη ανεση παρα μοναχα αγαπη..
δεν εχω τα προσοντα τα μοιραια για να την κατακτησω ουτε ειμαι και πολυ ομορφος..
ακομη και αν της πω οτι την αγαπω σιγουρα θα γελασει μαζι μου..
δεν υπαρχει χειροτερο πραγμα να αγαπας καποια χωρις ανταποκριση..
ανηκουμε σε διαφορετικους κοσμους και γαλαξιες οπως λενε..
ισως οταν θα φυγω απο εδω να παψω να κανω τετοια ονειρα απραγματοποιητα..
μα ποτε δε θα παψω να τη θαυμαζω...
η τυχη ειναι παντα με το μερος της και της ευχομαι καθε ευτυχια..
και επιτυχια στη ζωη της..
μονο στα Αρλεκιν και στης ταινιες η πλουσια ειναι μαζι με  ενα φτωχο νεο..
αν ηταν ετσι η ζωη τοτε θα ειμαστε μαζι..
μακρινο μου ονειρο αν τυχει και διαβασει αυτο το γραμμα απο το προσωπικο μου ημερολογιο..
θελω να ξερει οτι την αγαπω και τη θυμαμαι..
καμμια φορα και τα πιο μακρινα ονειρα πραγματοποιουνται..
αλλα το δικο μου ονειρο εδυσε πολυ νωρις δυστυχως οπως ενα εργο..
δυο γαλλων συγγραφεων που λεγεται..
,,λιγο πιο νωρις λιγο πιο αργα..,,
καληνυχτα αγγελε μου και ο θεος να σε εχει παντα καλα..
καληνυχτα  σε λατρευω και ας μη με αγαπας..
ευχομαι να βρεις την αληθινη αγαπη που σου ταιριαζει..
και να εισαι παντα ευτυχισμενη..
σε λατρευω..
Μαγισσα μου...
Ε!


3 σχόλια:

  1. Σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ από καρδιάς για την πολύτιμη Παρουσία σου στην Εκδήλωση και για την Πολύτιμη Φιλία σου...

    Τα ΝυχτοΛούλουδα κρατούν την Ελπίδα πως και μες στο Σκοτάδι ευδοκιμεί Λαμπερή η ατόφια πλευρά της ΖΩΗΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγω σε ευχαριστω πολυ πολυ καλη μου φιλη...
    που σε γνωρισα και μας εξεπληξες με την ωραια βραδυα
    που μας χαρισες σε ολους
    με συγκινησες παναθεμα σε...
    τα νυχτολουλουδα ανοιγουν τη νυχτα στην αυλη μου..
    και ευωδιαζουν απο εκει περνω τη χαρα για τη νεα μερα που μυ ξημερωνει...
    σε ευχαριστω που περασες..
    ομορφη μερα να εχεις...
    καλημερα...
    Ε!


    Εφη σε ευχαριστω πολυ για της ευχες σου..
    ανταποδιδω επισης φιλη μου καλη..
    σε ευχαριστω που περασες απο εδω..
    καλημερα σου..
    Ε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή