Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

Ποσα και Ποσα θα σου Γραψω


Αττικε μου αγερα ανοιξε το παραθυρο της εκει
να μπει ο ερωτευμενος αερας μεσα στο σπιτι που θα μεινει
η αγαπημενη μου Μαγισσα...
να αναπνευσει η καρδια της..
και μετα θα σου γραψω πολλα..
Ηλιε μου καλε μοιρασε το φως σου να φωτισει ο ευλογημενος της τοπος..
στο εκει ραντεβου μας..
να ομορφαινεις θελω την αισιοδοξια των ονειρων της..
και θα με δεις ποσα θα σου γραψω..
Ουρανε μου εσυ δωρισε απλοχερα το φεγγαρι σου..
πανω απο το ραντεβου της αγαπημενης μου...
Μαγισσας.
και τα φιλια μου να βρουνε καταφυγιο κανει να μην μας δει...
και θα με δεις ποσα και ποσα θα σου γραψω..
Αερα μου δροσερε πετα ψηλα με το οξυγονο σου
να μην λιποθυμισει το ταξιδι της καρδιας μου..
που αγκομαχαει τοσο πολυ να τη δω..
 και θα δεις ποσο θα σου γραψω..
Θαλασσα μου ηρεμησε να ειναι το ταξιδι μου καλο ..
να μην υποφερει η ευαισθησια μου..
και η σταυρωμενη μου πορεια..
να ξεφορτωσω την αγαπη μου με το καλο εκει στην αγκαλια της..
γιατι θα εχουμε  και γιορτη ερωτευμενων και η αγαπημενη..
θα ανοιξει δρομο να με δει να αγκαλιασει της πληγες μου..
και μετα θα δεις ποσα και ποσα καλα θα σου γραψω..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου