Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

Θα σου Ψιθυρισω Μαγισσα..


Μαγισσα μου..
Ευλογω  τη καθε μερα που και τη στιγμη που θα ερθει..
που θα συναντηθουμε..
και θα σε δω εστω για λιγο..
απο την ημερα εκεινη ανοιξε μεσα στη καρδια μου μεγαλη πληγη..
εν τουτοις παρολου που υποφερω..
μεσα μου εχω και νιωθω μια μυστικη χαρα για το μαρτυριο μου..
και δε το αλλαζα με καμμια αλλη ευδαιμονια....
σε ολο το κοσμο..
αυτη τη μερα ο τοπος η ωρα θα μεινουν με ανεξιτηλα γραμματα..
 μεσα στη καρδια μου για παντα..
προσευχομαι ταπεινα στον αγιο χριστοφορο..
που ξημερωνει αυριο συνεχεια..
να ειμαι καλα και να μπορεσω να ερθω να σε συναντησω....
αγωνια εχω και μετρω συνεχεια της μερες και την ωρα ..
που επιτελους θα σε δω...
αλλη επιθυμια μεσα μου δεν εχω..
θελω με μεγαλη μου χαρα Μαγισσα μου..
να επωφεληθω απο τη συναντηση μας αυτη..
και να εκφρασω με ολο το σεβασμο που τρεφω...
για σενα τον ειλικρινη μου αδολο και αγνο μου παθος..
να σε δω...
αυτη η ομορφια που εχεις αυτο το κομψο παρουσιαστικο σου..
και το υπεροχο πνευμα σου..
εσαγηνευσαν την ψυχη μου τοτε που καπου καπου μου εγραφες..
εκει στο γκριζο της ζωης μου τοτε.. 
ειμαι βεβαιος θα με γνωρισεις απο μακρια αμεσως..
θα δεις το προσωπο μου που θα λαμπει απο χαρα...
θα με δεις που θα σου χαμογελω..
θα σε πλησιασω με ολο το σεβασμο που οφειλω στο προσωπο σου..
 και θα σου ψιθυρισω μια λεξη μονο..
μαγισσα..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου