Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Το Τατουαζ μου...

Η τηλεοραση του επαιζε δυνατα και στο δελτιο ειδησεων εδειχνα τα γεγονοτα στο κερατσινι..
πολιτικα συνθηματα  απο πολλους λογια και υποσχεσεις γνωστα για τον αναδρο θανατο του ραπερ..
μου εφερε μερικα περιοδικα και μου ειπε διαλαξε τι θελεις..
ειδα πολλα σε ασπρομαυρες εικονες ειδα ζωγραφισμενα κορμια και σχεδια πολλα..
ειδα δρακους αγγελους φλογες και κολαση μαζι..
να ξερεις του ειπα ξερω τι θελω να κτυπησω πανω μου..
βασικα δεν ανηκω σε κανενα ροκ συγκροτημα...
ειμαι παληας κοπης αντρας ...
στο μονο που ανηκω ειναι η κοινωνικη επανασταση της ζωης...
λοιπον τι θα ειναι μου ειπε..
ακου το λεγω εχω εναν ερωτα πλατωνικο να προπαγανδισω και θελω να μου το χαραξεις το ονομα της το μικρο..
και το ονομα Μαγισσα ανεξιτηλα πανω μου...
συμφωνησε ο καλλιτεχνης αν και εβλεπε περισσοτερα απο οσα του ελεγα..
στο πρωτο ηχο απο το ξυσιμο του δερματος εκλεισα τα ματια μου και σε σκεφτομουν....
σκεφτομουν ποσο ομορφη εισαι απο τη φωτογραφια...
σκεφτομουν τα υπεροχα ματια σου που μου θυμιζαν το απεραντο γαλαζιου του αιγαιου..
σκεφτομουν το υπερχο κορμι σου που ηταν πλασμενο για sex μεχρι την ολυμπιαδα της βραζιλιας....
σκεφτομουν τη γυναικα σκοτωστρα και κολαση εισαι μαζι..
δεν ειχα καμμια ενοχη μεσα μου που σημαδευα το κορμι μου με το ονομα σου...
ξερω δε με διαβαζεις πια ισως σταματησω καποτε να σου γραφω και για να μην σε ξεχασω ποτε...
δε μου φτανει να το εχω γραμμενο σε τοιχο και σε τετραδια..
πηρα την αποφαση να εχω το ονομα σου χαραγμενο πανω στο κορμι μου..
θελω να σε θυμαμαι για ΠΑΝΤΑ...
και στην τελικη Μαγισσα μου..
μου αρεσε και το εκανα τελος..
ετσι ομως οπως εβλεπα το μελανι να μπαινει στο δερμα μου ενοιωθα σαν να επαιρνα μερος σε ιερη τελετη..
σαν να γινομουν ο τελευταιος κρικος σε μια παναρχαια αλυσιδα..
πρωτογνωρα εντσικτα ξυπνησαν μεσα μου....
οταν τελειωσε ο καλλιτεχνης μου αφησε ενα σφυριγμα σαν ενα θαυμαστικο..
το κορμι μου εσταζε  χαλαλι σου ειπα μεσα μου Μαγισσα μου..
εφυγα με χαρα μεσα μου για τα τατουαζ που κτυπησα...
πηγα σπιτι μου και το κοιτουσα με της ωρες μπροστα στο καθρεπτη...
ουαου φωναζα  απο τη χαρα μου ολα για σενα Μαγισσα μου φωναξα δυνατα...
και αμα δε το δει ποτε και τι εγινε για μενα το εκανα..
δεν με νοιαζει αν τα κοιτανε με πειραζει ομως που δεν μπορω να τους εξηγησω ποια ειναι η Μαγισσα μου...
το τατουαζ με το ονομα σου και το  Μαγισσα  εκτος απο φοβερο ειναι και μαγικο....
και απο οτι γνωριζω κανεις δε σταματα σε ενα...

Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου