Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Λιγα Ψιχουλα Αγαπης σου Γυρευω....

Μαγισσα μου..
η Ψυχη μου γδαρμενη ειναι απο τα ανελεητα κτυπηματα σου
πανω στον κρυο βραχο της ψυχης σου..
εξαντλημενη απο τον πονο η ψυχη μου και βουρκωμενα τα ματια μου..
νηστικος χρονια τωρα απο αγαπη ειμαι..
αποψε πεινω και ουτε ενα ψιχουλο αγαπης δεν υπαχει στο μικρο δισακι μου για να δειπνησω..
διψω και ουτε μια σταγονα ελπιδας δεν εχω για να βρεξω τα στεγνα μου χειλη..
η θλιψη και η μοναξια μου θεριεψαν μεσα μου..
εξω να βρεχει ασταματητα..
περιμενω να βγει ο ηλιος με το ζεστο χαμογελο του να μου στεγνωσει τα δακρυα μου..
νηστικος απο αγαπη διψασμενος απο μια ελπιδα οδοιπορος μονος μου στο μονοπατι της απογοητευσης..
εδω συνεχεια να σου γραφω εξατλημενος απο τον πονο της ψυχης μου..
μονος μου και διχως ενα ψιχουλο αγαπης να δειπνησω..
νιωθω ομως μεσα μου τον πυρετο της αγαπης να ανεβαινει..
και το θερμομετρο της καρδιας μου ετοιμο να εκραγη..
χωρις ενα ψιχουλο αγαπης και ελπιδας...
τα βουρκωμενα ματια μου σταζουν πανω στο τετραδιο μου...
κοιτω τη νεα σου φωτογραφια  με πονο και σου ζητω ενα ψιχουλο αγαπης...
μα εσυ εισαι μεσα στη σιωπη..
Μαγισσα μου..
λιγα ψιχουλα αγαπης σου γυρευω και ως την αλλη μου ζωη θα σε λατρευω...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου