Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

Μου Λειπεις..

Μαγισσα μου..
μου λειπεις και ο χωρος μου εδω αδειος να ειναι γυρω μου αλλα και μεσα μου..
γεμισε η ψυχη μου μοναξια απο τη δικη σου απουσια..
ο αερας εξω χτυπα με μανια νυχτα μερα..
ματαια περμενω να περασης λιγο απο εδω..
ο αερας σαν θεια μελωδια εξω και τα αστερια να τρεμοσβυνουν οπως τα κοιτω..
σαν να μου δινουν σηματα ειναι απο σενα ..
σε σκεφτομαι...
η ψυχη μου η καρδια μου το μυαλο μου τα βασανιζουν η μεγαλη απουσια σου..
Μαγισσα μου..
βρες το θαρρος σε παρακαλω και σπρωξε τη πορτα της ψυχης που ειναι κλειστη..
καντο αποψε χωρις σκεψη..
μεσα στη μεγαλη νοσταλγια μου να ξαναερθεις κανω μεσα μου ευχη..
μια ευχη σαν ενα ονειρο να ειναι μιας λιγης ευτυχιας..
νυχτα αγρια εξω και η αναμνηση σου πλανιεται μαζι με τη σιωπη..
η νεα σου φωτογραφια δε μου φτανει..
δε χορταινω να την κοιτω..
εξω βρεχει μα βρεχει αποψε και μεσα μου θλιψη..
βουρκωμενα τα ματια μου οπως σε κοιτω και η καρδια μου σταζει πονο...
ξερω ισως και να με μισεις...
ντρεπομαι που παντα σου γραφω..
ουρλιαζω απο τον πονο της ψυχης μου..
μ'ακους...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου