Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

το Αυτογραφο της..


Εχω το χειρογραφο σου αυτογραφο που μου χαρισες..
ενα μικρο χαρτι παντα να κατοικει μεσα στο πορτοφολι μου..
ενα ωραιο κομματι που κουβαλαω αβιαστα πανω μου..
καθε μερα το ξετρυπωνω βεβαιος οτι δεν το εσκασε δε το εχασα..
ειναι εδω και θα υπαρχει για παντα για σενα...
μονο που μου κιτρινιζει σιγα σιγα αθορυβα..
η αληθεια ειναι πως δε μπορω να το συγρινω με τιποτα..
στη σκεψη μου ομως θα ελεγα πως ειναι υποδειγμα ερωτικου γραμματος..
μα ξερω ειναι αυτογραφο αγνης φιλιας...
οπως το διαβαζω καθε καθε φορα το μυαλο μου πηγαινει στη μαγικη μερα..
που μου το αφιερωσες...
και αν μερα με τη μερα φθειρετε μεσα στο πορτοφολι μου..
δε θελω να το κολλησω στο δωματιο μου..
θελω να το εχω πανω μου σαν αγιασμα σαν ενα φυλαχτο..
να το βλεπω παντα και να μη σε ξεχασω ποτε..
μακαρι να ειχα αλλο ενα αυτογραφο σου..
καλη μου φιλη εσυ..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου