Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Εκανα μια Ευχη...

Μαγισσα μου..
Τοσες νυχτες χρωματιζω τη σιωπη σου με τα χρωματα της μοναξιας μου..
και αυτο το ποθο που εχω για σενα με καιει καθε φορα με προδιδει..
και αυτη η ωραια σου ζεστη φωνη θα με λιωσει παλι μακρια σου..
σε θελω σε ποθω και μου λειπεις..
αχ! Μαγισσα μου..
εκανα μια ευχη να μην αρρωστησω..
αρρωστησα..
εκανα μια ευχη να μη σε ποθησω..
σε ποθησα..
εδωσα αποψε μια υποσχεση στον εαυτο μου να κλεισω το ραδιο να μην ακουω καψουρικα  τραγουδια...
το δυναμωσα...
σε ποθω και μου λειπεις..
Μαγισσα μου...
νυχτα εξω και μονος μου στο τζακι κοιτω τη φωτογραφια σου..
πεφτω για αλλη μια φορα στα ποδια σου..
και σε εκλιπαρω  να με συγχωρεσεις..
δε μπορω να ζησω χωρις να γραφω για σενα..
γυρισε και βαλε με ξανα στη ζωη σου..
περασε εστω για λιγο και παλι απο εδω..
σε θερμοπαρακαλω..
Μαγισσα μου...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου