Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Καληνυχτα Μαγισσα μου...

Μαγισσα μου.. Απλα αποψε ηθελα να σου πω μια καληνυχτα..
μα δε θα τη ακουσεις..
Αποψε ηθελα να σου αφησω ενα φιλι στην ακρη των χειλιων σου..
μα δε θα το νοιωσης..
Αποψε ηθελα να αγγιξω και να χτενισω με τη βουρτσα σου τα ομορφα μακρια μαλλια σου..
να χαθω στο βαθος των ματιων σου ηθελα καθως θα σε κοιτω..
να περπατησω θελω πλαι σου στους δρομους της πολης σου που ζεις κατω απο τον ηλιο..
μα εσυ ξερω δε θες..
και για μενα χαθηκε το φως του ηλιου απο τη ζωη μου και σκοτεινιασε η ψυχη μου..
δε βλεπω τωρα στο σκοταδι το χρωμα των ματιων σου..
δε νοιωθω τη παρουσια σου διπλα μου..
τεραστια ειναι η αποσταση που μας χωριζει και πως να σου αφησω ενα χαδι στα μαλλια σου..
δε θα ακουσης τη καληνυχτα μου..
δε θα το νιωσεις το φιλι μου..
δε θα δεις τα δακρυα μου απο τα ματια μου..
μα αποψε θα δωσω στη γλυκια μου Παναγια μια ευχη και προσευχη για σενα..
με την ελπιδα να γυρισεις κοντα μου..
Μαγισσα μου οπου και να εισαι θελω να κτυπα η καρδια σου με το σωστο ρυθμο μεσα σου..
θελω ενα χαμογελο σου να ειναι παντα χαραγμενο στα χειλη σου..
και τη νυχτα που κοιμασε τα πιο ομορφα ονειρα να ταξιδευουν μεσα στα ματια σου..
ονειρα για οτι πιο ομορφο θελεις εσυ να ερθουν στη ζωη σου..
και οταν το πρωι ξυπνησεις ψυχη μου ολα σου να ειναι αληθινα..
θα ευχομαι να γινει αυτο ..
αποψε θα προσευχομαι μπροστα στην εικονα μου για σενα..
ειναι ομορφα να εχω μεσα μου ονειρα για σενα Μαγισσα μου..
και ας μη βγουνε ποτε αληθινα...
Καληνυχτα ..! Μαγισσα μου..!
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου