Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

Σε Διαβαζω και σε Σκεφτομαι...

Μαγισσα μου ..
μ'αρεσει να σε διαβαζω συνεχεια..
μ'αρεσει να σε ανιχνευω καθε μερα..
γιατι εισαι η πηγη που δε στερευει..
το αστρο το ανεσπερο που λενε..
Πανω απο ολα ομως εισαι Γυναικα..
οταν καθομαι και σου γραφω μεσα μου ανοιγει κατι σαν παραδεισος..
και τοτε ειναι που θελω να γινομαι ενας απλος λοστρομος στο πλοιο σου..
δεν εχω αναβολες να ξερεις και Επιμενω..
Μελετω κρυφα ολα τα γραπτα σου ..
σε ρουφω και μεθω ολοκληρος μεσα μου..
Σκετο ποιημα ο Διαυλος του στηθους σου..
Σονατες αθανατες ειναι οι φτερνες των ποδιων σου..
Μαγισσα μου εσυ η εκπληξη εσυ και ο καημος μου...
τα πιο ωραια και σπανια σε σενα τα διαβασα..
και τους πιο ευελικτους στιχους που ειδα και ακουσα..
ειναι εκεινα της σιωπης σου...
να ξερεις πανω στο σωμα σου Γεννηθηκε η Ανοιξη..
και πανω στο Κορμι σου κοιματε το φως..
Ομορφα γραπτα ωραια ποιηματα σε μουσικες χορευουν..
οταν ομως ερχεται η νυχτα και αναπολω τα γραπτα σου..
κατι σαν καταρρακτες μεσα μου ξυπνουν ολες της επιθυμιες μου για σενα..
και τοτε σαν παροπλισμενο οχηματαγωγο εκει διπλα σου αραζω..
Ω! αυτο το ωραιο σου κορμι..
το ατελειωτο το παντα Φωτισμενο..
σαν ανεξερευνητο σπηλαιο ειναι..
και κλεινω τα ματια μου και σε σκεφτομαι..
Μαγισσα μου αρχη και τελος σε διαβαζω...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου