Κυριακή 29 Ιουνίου 2014

Σκεψη μου Παρανομη...

Ω! Μαγισσα μου εσυ...
σε σενα γονατιζει το μυαλο μου.
δεν μπορω να φερω αντιρρηση στη σκεψη μου..
το σε Ποθω ειναι η μονη σκεψη μου..
αυτη η ομορφια σου και η κορμοστασια σου μου φερνουν ζαλη..
και οι ποθοι μου φουρτουνα μεσα μου ειναι..
μια πλεω μια βουλιαζω και ναυαγω..
κολυμπαω  μεσα στο ποθο μου να σωθω....
σου γραφω πανω στο κορμι σου με τη σκεψη μου..

με χαδια και φιλια το υμνω...
στο τετραδιο μου σε καθε γραμμη ..
απο το ονομα σου και την ηδονη το εχω γεμισει..
καιει η σαρκα μου και σε ψαχνω ποθητη μου Μαγισσα..
τα χειλη μου διψαμενα ειναι και ψαχνουν την πηγη να ξεδιψασουν..
ερωτευμενη παθιασμενη η ψυχη μου...
οι αισθησεις μου γεματες απο παθος και ηδονη μεσα μου σε μικρα κομματια..
αισθησεις μεσα μου απο νοτες μουσικης..
σφηνωμενο το ονομα σου μεσα στο ποθο μου..
παθιασμενα ειναι ολα μου τα ενστικτα απο της αισθησεις που της ξυπνησες εσυ...
Μαγισσα μου....
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου