Πέμπτη 14 Αυγούστου 2014

Χιλια Ευχαριστω...

Μαγισσα μου ...
σημερα παλι προσπαθω να Δραπετευσω απο την Μοναξια μου..
και καθομαι  παλι και σου γραφω...
η παρουσια σου σημερα κανει αισθητη την χαρα μου μου..
Μαγισσα μου εσυ..
Σαν Γυναικα Ωραια που εισαι εχεις δυο οπλα πανω σου..
το Μακιγιαζ για να εισαι Πανεμορφη..
και τα υπεροχα γραπτα σου Παναθεμα σε..
μου αρεσεις γιατι εχει πολιτισμο η ψυχη σου..

απο τοτε που σε γνωρισα και εγινες απλη φιλη μου εδω..
και αυτα που σου γραφω ειναι αντιδωρο αγαπης και λεβεντιας και απο σενα

κρατησα πολλα πραγματα δικα σου..
μην μου χαλιεσαι σε Παρακαλω..
Ματωθηκα Πληγωθηκα Ταπεινωθηκα για ολα..
Προσεχικα ομως οσο μπορουσα..
για να μην μου ματωσει ποτε η ευλαβεια και η αγνη αγαπη που εχω για  σενα..
σε παρακαλω μην πεις τιποτα...
χιλια ευχαριστω σου αφηνω σημερα για τη χαρα που πηρα..
Φιλι! με ενα ηλιο στην ακρη του..
Ε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου