Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

Χειροτερη να ειναι η καθε σου μερα...

Καταρα και Ευχη εχει αυτο το υπεροχο τραγουδι που ακουω αποψε..
ανοιξα ενα παληο καλο κρασι μονος μου και πινω..
οχι δεν εχω γιορτη ουτε γενεθλια...
ακουω και σιγοτραγουδω το χειροτερη να ειναι η καθε σου μερα...
ανομες ολες οι σκεψεις στο μυαλο μου απο την αδικη φυγη σου..
το χερι μου γεμισε νικοτινη απο τα τσιγαρα..
αποψε δεν ειναι η πικρα που εχω για σενα γραφω για το τραγουδι που με αγγιζει..
η πορεια της νυχτας αποψε ειναι για μενα ζωη και θανατος..
ευχη και καταρα σε μια ασυνθετη μουσικη σε χαμενες αναμνησεις.
ερωτας που εφυγε ..
φιλη καλη που χαθηκε...
σηκωνομαι και χορευω φωναζοντας και ας μην ειναι βαρυ ζείμπεκικο...
χειροτερη να ειναι καθε σου ημερα...
χειροτερα να ζεις καθε στιγμη μαζι του..
και πως περνουσαμενα συζητας μαζι του..
η νυχτα μισιασε καταλαγιασαν οι ποθοι μου μα ακομη σε θυμαμαι..
ηρθες κοντα μου εγινες η μαγισσα μου αλλαξες το ονειρο μου τη ζωη μου τα παντα μου και με παρατησες..
αλωνισες τη ψυχη μου με γεμισες πικρα τωρα ξερω οτι ακους τους ιδιους στιχους το ιδιο τραγουδι..
αυτο το τραγουδι με της υπεροχες δυνατες λεξεις..
χειροτερη να ειναι η καθε σου μερα..
χειροτερη να να ζεις καθε στιγμη μαζι του.....
αφιερωμενο...

Ε!.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου