Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

Να Προσεχης...

Mαγισσα μου.. Μη μετρας την αγαπη μου απλα δεξου την... 
Ενωσε τα χειλη σου στα δικα μου κατω απο τον καθρεφτη της νυχτας και γινε ποταμι να με παρασυρεις..
μετρωντας τα αστερια πανω στην θαλασσα...
Γινε σκια πανω στο σωμα μου και μη μετρας πληγες παρα μονο γινε ο αγγελος μου και σβηστες. .
Το φεγγαρι κομματιασμενο μα γεματο ερωτα αποψε φεγγει τα προσωπα μας..
Τις πρωτες σου λεξεις που μου ειχες πει τις εκανα τραγουδι και το ψιθυριζω .
Με μια ψυχη κομματια απο τη αδικη  φυγη σου χαμογελαω ...
Ενα κομματι φεγγαρι στο δινω απλοχερα και πανω εχει καρφωμενη την καρδια μου...
και αν εσυ μου  εχεις φυγει  μου εχεις χαθει...
εγω θα ειμαι εδω να σου γραφω..
αφου χωρις εσενα δεν εχω που να παω..
να προσεχης ..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου