Σάββατο 30 Μαΐου 2015

Αγιε Γεροντα μου..

Αγιε γεροντα μου ελα και παρε τα δακρυα μου που κλαιω για αυτη..
στιψτα σε παρακαλω στο αγιο δισκοποτηρο και τα δακρυα καντα κρασι
αχραντων μυστηριων..
αγιε πνευματικε μου γεροντα σε παρακαλω..
αρπαξε τη φωτια που εχουν τα δακρυα μου και τα καντηλια σου αναψε
μπροστα στο ιερο της εκκλησιας σου..
θεε μου εσυ που ειδες το κορμι της και της λαμπαδες επλασες στο ιδιο της παραστημα της..
θεε μου..
τα αστερια του ουρανου ζηλεψανε τη λαμψη της και το χαμογελο της
και σαν ο ερωτας αντικρυσε τα ματια της  γεννηθηκε  ο ηλιος..
θεε μου..
πως θα μπορουσα να μην της γραψω να μην την αναζητω..
αδυτο το φεγγαρι καθε βραδυ  διαβη το αισθημα μου..
καντην θεε μου να γυριση παλι πισω κα μην την αφησης να φυγει απο κοντα μου..
δε θελω να τη χασω..
και ατελειωτες να ειναι οι ωρες μου για να της γραφω παντα..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου