Δευτέρα 16 Ιουλίου 2018

τα δωρα της....

καλη μου φιλη απο την ομορφη χιο...
σημερα τα εφερε ο ταχυδρομος τα ωραια δωρα σου για τη μανα μου...
χιλια ευχαριστω σου λεει για ολα να εισαι παντα καλα...
μου εδωσε να σου φερω κατι απο την ασπρικη μου δωρο για σενα οταν θα ερθω στην ομορφη χιος σου...
δε κανει να πας με αδεια χερια μου ειπε....
η λευκη ποδια με τη χιο ζωγραφισμενη της αρεσε πολυ οπως και τα δυο ποτηροπανα...
την εικονα του αγιου ισιδωρου την εβαλα στο εικονοστασι αφου της ειπα το μαρτυριο που ειχε ο αγιος σας....
χιλια ευχαριστω καλη μου φιλη και απο μενα για τα δικα μου δωρα σου...
τα τετραδια σου ειναι ωραια θα το γεμισω το ενα με της μερες που περασα ομορφα στην ομορφη χιος σου...
να ξες οτι τα δωρα σου της και της ομορφες πραξεις σου ,
απο σημερα που τα πηρα εχω μεσα μου τη δικη μου συγκινηση....
σιγκινηθηκα βρεε απο τη καλες σου πραξεις..
που για μια στιγμη για λιγο μονο με επανεφερες πισω στο νεανικο ρομαντισμο εαυτο μου...
στο διαταυτα...
φιλη μου καλη μου συχνα σωπαινω μα σημερα θα το πω..
καλη μου φιλη εχεις μια συνειδηση χτισμενη μεσα σε ενα αστρο..
η καλοσυνη σου σπανιζει στης δυσκολες μερες μας..
εισαι απο της λιγες γυναικες που καλλιεργουν την αγαπη μεσα τους το χαμογελο και το δοσιμο στα χερια τους...
ηρθες και μου εριξες ροδοπεταλα στη πικρα της ζωης μου και στην μοναξια μου..
μου εριξες χαμογελα μεσα στο πονο μου σε ευχαριστω..
φιλη μου η μεγαλη καλοσυνη που εχεις μεσα σου εχει ευγενεια..
και οπου υπαρχει ευγενεια υπαρχει και ανθρωπια..
η καλοσυνη σου ειναι αληθινη και μεγαλοπνοη που σπανια βρισκεται στους σημερινους περιεργους καιρους μας..
σου ευχομαι μεσα απο τη καρδια και με ολη την ψυχη μου..
οτι καλο υπαρχει σε αυτο το κοσμο να σε επιθυμει και να εχει ραντεβου με τη ζωη σου..
θελω να περνας ομορφα στην ομορφη χιος σου...
χιλια ευχαριστω για ολα ... εισαι ψυχαρα ..
το εκτιμω πολυ πολυ...
καλημερα....

Ε!

3 σχόλια: