Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018

το δωρο της...

φιλη μου καλη απο την ομορφη χιο..
σε μια εποχη που οι αξιες και η αληθεια χανονται...
ευτυχως υπαρχουν ακομη ατομα σαν και σενα...
σου ευχομαι παντα το κουραγιο και τη δυναμη της ψυχης σου..
και να αναζητας με τον ιδιο ζηλο την αληθεια...
την αγαπη το δοσιμο που εχεις..
και την ανοδο των αξιων...
να εισαι παντα καλα...
σε ευχαριστω παρα πολυ για τα ομορφα πλουσια δωρα σου...
ουζο ψυχης και ποτηρακι χιου απο την ομορφη χιο μας αποψε...
σημερα μου τα εφερε ο ταχυδρομος...
και αποψε μονος μου εβαλα και πινω να σου ευχηθω..
να εισαι παντα καλα...
και στην υγεια σου...
καλη μου φιλη χιωτισσα
στο γριζο της ζωης μου στη μοναξια μου στη μαυρη αποχρωση που ειχα..
σημερα εφυγαν αυτα ολα χαρη σε σενα.. και ηρθε η χαρα η ελπιδα και η αισιοδοξια...
δε κρατησα συνορα γραφω της αληθειες της ψυχης μου..
και με ολη τη καρδια μου και το λεω δυνατα..
η ομορφη χιος σου ειναι η ζωη μου και την αγαπω πολυ...
γεια...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου