Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2018

ευχαριστω...

φιλες μου και φιλοι αυτη η τσαντα δεν ειναι αδεια ειναι δωρο για σας...
μεσα σε αυτη τη τσαντα φυσηξα πολλα φιλιά παρα πολλα...
εβαλε και της ευλογημενες μου απο καρδιας ευχες μου μεσα...
και τα χαριζω τα φιλια μου μαζι με την αγνη αγαπη μου σε ολους εσας που περασατε και αφησατε λαικ και ομορφα σχολια χθες στα γενεθλια μου....
το εκτιμω και ανταποδιδω...
ευχαριστω...
τα γενεθλια μου περασαν μα στη ζωη μου ξαναγενηθηκε η ελπιδα και η δυναμη μεσα μου..
και χαρι σε σας φιλες μου και φιλοι...
χθες μεθυσα απο χαρα απο της ομορφες αποτυπωσεις που μου αφησατε....
ξερω θα επρεπε να απαντησω στο καθενα ξεχωριστα αναταποδιδοντας της ευχες σας και την αγαπη σας...
φιλες μου και φιλοι μου ...
λυπηθειτε με...
ειμαι μονος και ειστε τοσο πολλοι...
με ξαφνιασατε ευχαριστα...
εκατσα και σας διαβασα ολους ...
πραγματικα συγκινηθηκα και δακρυσα...
ναι ρε οι αντρες κλαινε...
με γεμισατε αγαπη φως δυναμη και αισιοδοξια...
ευχομαι οτι καλυτερο υπαρχει εξω στο κοσμο να εχει ραντεβου με τη ζωη σας...
να ειστε ολοι παντα καλα γεματοι υγεια και αγαπη....
θα εχετε παντα την εκτιμηση μου και την αγνη μου αγαπη...
ευχαριστω....

Ε!

2 σχόλια:

  1. Χρονια πολλα αγαπητε με ο, τι εσυ επιθυμεις.
    Άργησα αλλα σου ευχηθηκα κι εγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά! ότι επιθυμείς! Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή