Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2018

για τη φιλη μου...

η φιλη μου καθηγητρια απο την ομορφη χιο...
εχει περασει τα πενηντα της και δεν εχει ψευδαισθησεις..
ο γαμος της την εχει κουρασει και στο προσωπο μου βρηκε μια αδελφη ψυχη...
ειναι διψασμενη για ερωτα  και τρυφεροτητα..
σε μενα αναζητα αγκαλια χαδι και ολα οσα ο γαμος της δεν της προσφερει...
ειμαι ο οικοδομος της..
ειμαι ας πουμε το αλατοπιπερο της σε μια βαρετη και μονοτονη κατα τα αλλα ζωη της...
με συναντα σπανια σε ξενο σπτι η σε δωματια ξενοδοχειων η στο αυτοκινητο της...
ενω συχνα μπορει να ειμαι και ο καλυτερος συναδελφος του αντρα της..
το μονο που ζηταει απο τον οικοδομο της απο μενα..
ειναι το παθος τον ερωτα  και η διακριτικοτητα μου...
ο αντρας της δεν ειναι τοσο ρομαντικος οσο αυτη θα ηθελε..
ουτε σε γιορτη ουτε σε γενεθλια της κανει δωρα ουτε εξω να τη βγαλει δε το κανει...
ουτε καλημερα με φιλί δεν της δινει το πρωι..
ουτε τη νυχτα μαζι στο κρεβατι...
πλαγιαζουν χωρια σε αλλα δωματια...
με λιγα λογια δεν την φλερταρει πια...
ουτε το παιδι της ουτε και η μανα της τη καταλαβαινουν...
νιωθει οτι γερναει..
ενω η καρδια της διψαει ακομη για ερωτα και περιπετεια...
μοναχα κοντα στον οικοδομο της νιωθει ικανοποιημενη και γεματη...
να πω εδω της αρεσουν και τα ταξιδια..
αγαπημενη της φραση...
χρηστο μου εχω μονο λιγα λεπτα... κτυπαει το κουδουνι ειμαι στο διαλειμα..
μοναδικος της κινδυνος..
να την ανακαλυψει ο αντρας της..
και να το μαθει το γυμνασιο της και η γειτονια της...
και ολη η ομορφη χιος της..
σε αυτη τη περιπτωση θα καταστραφη αντι μια φορα... θα καταστραφει διπλα  γιατι ειναι καθηγητρια γνωστη με θεση  και κυρια σε ολα της ...
υγ. 1
αφιερωμενο στη φιλη που μου το ζητησε να της γραψω κατι δικο μου με δικα μου λογια...
υγ. 2
αποψε στην ομορφη χιο με τα πολλα μποφορ  φυσηξε και ερωτας βοριας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου