Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2019

το δωματιο μου.μ

αναμνησεις...
το δωματιο μου εδω στο σπιτι μου...
ολα εδω οπως τα αφησα μονο τα πουκαμισα μου αλλαξαν... σε αυτο το δωματιο εκανα ονειρα ετρεφα ελπιδες ακουγοντας τραγουδια... αποσταγματα αγαπης πολλα μεσα σε αυτο το δωματιο μου...
εφυγα ξενητευτικα ξαναγυρισα μεταναστευτικα και παλι γυρισα..
τωρα που το βλεπω  παλι συναντηθηκαν  μεσα μου τα ονειρα μου....
οταν εφυγα απο εκει ειπα φευγω.. τραβω με σιγουρια το δρομο μου και τη ζωη που μου ανηκει... πηρα μονο τα ονειρα μου και εφυγα... μα η καρδια μου εδω στο σπιτι μου να ειναι... εδω το αγαπημενο μου δωματιο που μεθυσα χορεψα εκλαψα εγραψα ηπια δακρυσα κρυωσα και προσευχηθηκα... εδω ακομα το εικονοστασι το πικ απ η βιβλιοθηκη μου...
εδω ακομη το ταμα το ονειρο οι αναμνησεις μου...
εκει στα χειλη μου η προσευχη... και αν εχασα μερες οπου και αν πηγα μου εμεινε η ζωη... και αν εχασα νυχτες  ακομη μονος μου που ειμαι.
εχω μεσα μου ακομη τα ονειρα μου να βρω κατι ωραιο στη ζωη και ας μην εχω που να παω...
αγαπημενο μου και ομορφο δωματιο μου.. σ' αγαπω γιατι εχεις της αναμνησεις μου..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου