Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2019

πληγωμενος Αγγελος..

πληγωμενος Αγγελος στην ομορφη εικονα...
..πληγωμενος ανθρωπος και γω με σημαδια στο κορμι μου..
και μεγαλες χαρακιες στη ψυχη μου..
..λενε πως ο χρονος γιατρευει της πληγες και οχι το πονο..
..κανω μονο υπομονη το μονο που μου εχει μεινει..
..αποκληρος απο την εργασια...
με δυσκολιες μεγαλες να βρω δουλεια..
..και αν εχω μεσα μου πικρα δεν εγκαταλειπω τον αγωνα της ζωης...
συνεχιζω να ζω εχοντας το κεφαλι μου ψηλα και δυναμη στη ψυχη μου..
..και αν λυγισα και αν εκλαψα δε φοβαμαι πια...
..ειναι ο πονος εν τελει που με βαζει στη τροχια της προσευχης...
..εμποτισμενος απο θλιψη και πονο πικραμενος και βουβος καθε βραδυ να ειμαι..
..Αγγελε μου αγγελος  ψιθυριζω πληγωμενος ειμαι και γω..
και εσυ το ξερεις πολυ καλα τη περασα τοτε...
..τωρα ομως η αμαρτια εισηλθε στη ζωη μου και μου κανει παλι πληγες...
..ξερω το φαρμακο ειναι μονο η αγαπη που μπορει να μου της επουλωσει...
..Αγγελε μου πως μπορω σαν ενας ανθρωπος απλος πληγωμενος που ειμαι να αγαπησω που θελω..
..και να αγαπηθω...
αφου οπου ειπα την αληθεια ολες εφυγαν απο κοντα μου..
..Αγγελε μου πληγωμενος οπως ειμαι σου ταζω παλι προσευχη...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου