Κυριακή 31 Μαρτίου 2019

αποψε εχω σπιτι να πλαγιασω..

27 μερες χωρις σπιτι χωρις τιποτα..
..αποψε ομως εχω σπιτι στρωμα και κρεβατι να πλαγιασω...
..27 μερες κουραστηκα να περιφερω την ψυχη μου απο καφενειο σε καφενειο..
..κουραστηκα να περιφερω τον εαυτο μου μεσα στον αερα καθε απογευμα στο ομορφο λαυριο να βρω ενα απλο σπιτι..
..σπιτι σε σπιτι..
πορτα σε πορτα..
..γειτονια σε γειτονια ..
μυρμηγκι το μυρμηγκι οπως κανουμε στη εκλογες να δωσουμε το ψηφοδελτιο μας..
..ετσι εφερα το ομορφο λαυριο ολο γυρα για να βρω σπιτι..
..και το εμαθα και απ εξω τωρα...
κουραστηκα να κοιμαμαι στο κοντεινερ στα κρυφα η στο αμαξι μου μεσα και και να ατενιζω πιασμενος πονεμενος δακρυσμενος το φως της αυγης..
..με ευλογησε ο θεος και αποψε θα κοιμηθω σε κρεβατι και μεσα σε σπιτι..
..σε ολες αυτες της μερες που ταλαιπωρηθηκα ..
..εκανα τη θλιψη μου γελιο..
το πονο μου φιλο..
..τη πικρα μου αδελφη..
και τους στοχασμους μου πεζοποιηματα..
εγραφα καθε βραδυ πανω στο γονατο μεσα στο αμαξι για να ξεχασω την ταλαιπωρια μου...
..να πω εδω οτι..
μεσα στη φθορα και την εγκαταλειψη..
..αξιων και θεσμων που ζουμε...
..φευγοντας απο το σπιτι μου για να ερθω στο ομορφο λαυριο...
..ενιωσα αλλος ανθρωπος μεσα μου..
και ειπα πως ακομη υπαρχει ελπιδα..
..σαν αντρας παλιακος πιστευω μεσα μου βαθια και ελπιζω πολυ..
..πρωτα πρωτα πρεπει να ειμαι ευτυχης και ας περασα ασχημα...
..στην ελπιδα μου ομως βρισκει ανακουφιση ο πονος μου..
..στην ελπιδα βρισκει συντροφια η μοναξια μου..
..και στη δυναμη μου η αδυναμια μου..
επισης..
..τα μπαλωματα η τα σημαδια που φαινονται  στο τοιχο..
καλυψα  της τρυπες  που ειχε  με την οδοντοκρεμα μου..
..γιατι δεν εχω την πολυτελεια να το βαψω..
..και αμα το εβαλα αναποδα το κρεβατι μου οπως πλαγιαζω  να κοιτω προς ανατολη οπως οι πεθαμενοι στο νεκροταφειο  που προσδοκουν την ανασταση τους..
αυτο δε με πειραζει...
τετοιες ωρες ..
τετοιες στιγμες που αποψε οπως εστρωσα το κρεβατι μου..
..και τραγουδουσα το ουτε ουτε στρωμα να πλαγιασω ουτε φως για να διαβασω..
..αυτη τη στιγμη οπως τωρα που το φωτογραφιζω...
..μου ερχεται η επιθυμια και μια φωνη μεσα μου και φωναζω κανοντας το σταυρο μου..
..Αγιε Χριστε μου..
.Αγιε Αντρεα του ομορφου λαυριου οπως σε βλεπω  τωρα ολη σου την ωραια εκκλησια σου απο το 3 οροφο που μενω...
..ευλογα μας ολους..
και βοηθα να ειμαστε αξιοι της χαριτος σου..
..και της αγιας σου αγαπης..
και αυριο στη μεγαλη γιορτη της σταυροπροσκυνησεως θα ερθω να σου αναψω κερι..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου