Τρίτη 25 Ιουνίου 2019

ω..! Αγρινιο μου ομορφο εσυ..

ω..! Αγρινιο μου εσυ ωραιο...
με της πλαστικες καρεκλες στα αγροτικα των γυφτων...
..στης αυλες και στης βεραντες ολων σχεδον των σπιτιων..
..ακομα και εξω στης ταβερνες..
εικονα καλη επαρχιωτικη και καθαρα αγρινιωτικη...
και εγω εδω να σε θαυμαζω να σου γραφω...
..γουσταρω τη ζεστη που παντα εχεις...
γουσταρω καφε σε πλαστικο...
γουσταρω τα πολλα σου και φτηνα ουζερι που εχεις...
γουσταρω της ψησταριες σου με τη τσικνα της προβατινας..
...γουσταρω τα πολλα σου πανηγυρια που κανεις..
γουσταρω το καλο σου και φιλοξενο κοσμο που εχεις..
γουσταρω τα πολλα ομορφα χωρια σου..
ω..! Αγρινιο μου ομορφο...
την επομενη φορα που θα σκεφτω ομορφα πραγματα στη ζωη μου...
..να ξες δεν θα ξεχασω να μετρησω και σενα....
..γιατι πιο σοκολατα γινεται..
πιο ομορφο υπεροχο αγρινιο δεν ξανα γινεται..
εισαι πανεμορφο...
αγαπωσε...
χρηστος οικοδομος...

υγ. η φωτογραφια ειναι παλια...
το αγρινιο τωρα ειναι πιο ομορφο..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου