Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2020

ηλιοκεντητη μου...

....ηλιοκεντητη μου στης νυχτες μονοι μας ειμαστε....
..η καρδια μου εδω η καρδια σου εκει..
...μα μεσα μας διψασμενοι να ειμαστε..
...
αγρια ειναι τα ενστικτα του ερωτα κρυβοντας τη φαρετρα και τα βελη στη
 σκια του φεγγαριου...
η μοναξια μας εγινε μοιρα και μονοι μας λεμε οτι ειμαστε εραστες της μοναξιας..
...η σιωπη μας ειναι το μονο που μας ακουγεται...
..πληγωμενοι και γυμνοι με σπασμενα τα φτερα μας..
και η καρδια μας ραγισμενη φοβισμενη ειναι...

...περνανε γρηγορα οι μερες μας εσυ εκει και εγω εδω μονοι μας...
δεν θα προλαβουμε ποτε να βρεθουμε και να αγαπηθουμε...
..ισως και να ειναι το γραφτο της μοιρας μας να καλουμε τον ερωτα μας..
...με της λεξεις της σιωπης....

...ζουμε μονοι μας μεσα στο αλκοολ τη ζαλη και στο καπνο απο τα τσιγαρα μας..
...και το ονειρο μας να βρεθουμε φευγει...

...εκπτωτοι αγγελοι μας φωναζω πως ειμαστε και χασαμε τον παραδεισο
που ηταν ο ερωτας...

...μας εμειναν μονο τα διψασμενα χειλη μας σε νυχτες αξημερωτες..
...μονοι μας να ειμαστε οπως παντα εσυ εκει στο ομορφο λαυριο σου...
..και εγω παντα μονος εδω.....
...Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου