Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2020

Αγιε Ιωαννη νονε του Χριστου..

..Αγιε Ιωαννη Προδρομε και Βαπτιστα...
εσυ που γιορταζεις αυριο..
..ο νονος του Χριστου μας που ολες οι εκκλησιες σε εχουν μεσα..
...εσυ ο μεγαλος νυστευτης προτυπο εγρατειας...
..εσυ που εχεις βρει το δρομο για να τρεφεις το πνευμα σου για να εξυψωνεσαι σε ουρανια μηκη και πλατη σε ικετευω βοηθησε με....
..δωσε μου να εχω μεσα στη ψυχη μου, κανε μου να εχω μεσα στη καρδια μου συνοικο την αγαπη τη καλοσυνη το δοσιμο...
..και οταν θα ψωνιζω με τα λεφτα της ανεργιας μου αυτα τα λιγα που περνω...
..φωτισεμε  και να μη ξεχνω να δινω μια χαψια απο τα πλουσια φαγωσιμα μου στους φτωχους και στους ανεργους...
..στο ονομα της χαρης σου και για δειγμα του λιμου της ψυχης μου...
..για να μη ξεχνω ποτε τη φτωχεια μου την ανεργια μου και που ημουν καποτε αστεγος...
..Αγιε Ιωαννη Προδρομε και Βαπτιστα..... γλυκαινομαι και εγκωμιαζω της αρετες σου οπως σε διαβαζω κατι νυχτες..
..συγχωραμε ημαρτον ελεησον με αγιε Ιωαννη που εγω ο αμαρτωλος αθλιος ελεεινος βρωμικος ψυχικως και πνευματικως..
..που τολμησα και σε εχω προστατη μου και την αγια εικονα σου παντα μεσα στο πορτοφολι μου...
..Αγιε Ιωαννη μου εσυ νονε του Χριστου μας προστατευσε μας ολους αυριο που γιορταζεις δωσε υγεια σε ολο το κοσμο και γινε παρηγορια σε αυτους που πονανε και κλαινε...
..στους ανεργους και αστεγους..
..Αγιε Ιωαννη μου Προδρομε και Βαπτιστα του Χριστου μας..
σε παρακαλω μετρα τα λαθη σου που εχεις κανει για μενα ..
..το ποσες φορες με συγχωρεσες με ελεησες με ευλογησες...
και σε ικετευω αυριο στη μεγαλη γιορτη σου κανε ακομη αλλο ενα...
..ελεησε με προστατευσεμε  παλι και ξανα οπως τοτε εδω στο ομορφο λαυριο που πλαγιαζα στο παγκακι στο κρυο στη πικρα στο πονο μου που ειχα που δεν ειχα τιποτα παρα μοναχα εσενα..
..σε ικετευω ευλογησε με αυριο που δεν ειμαι παλι καλα και ποναω πολυ...
..ευλογησε να ερθει η παραταση μας για ολους τους συναδελφους μου..
..και εγω ο αμαρτωλος σου ταζω λειτουργια και προσευχη σε χειμωνα βαρυ...
.εδω σε εκκλησια του ομορφου λαυριου..
..βοηθεια μας....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου