Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2020

αποψε καφε με τη μανα μου..

..καφε  στο τζακι με τη μαναμ αποψε ολο
το απογευμα μαζι...
...ειναι ωραια να πινεις καφε και να λεμε ιστοριες...
..η μαναμ με σταυρωμενα τα χερια μια να γελαει και μια να κλαιει...
.......
...πες μου για το λαυριο πως ειναι ο κοσμος εκει...
..πως ειναι το λαυριο...
.....καλος κοσμος ειναι σαν και μας εδω αγωνιστες και εργατικοι....
...και το λαυριο ωραιο ειναι...
.....
..πες μου για τη μακρονησο πηγες πως ειναι...
..δε πηγα μακρονησο της απαντησα ακομη θα παω ομως...
....
...πες μου για τους προσφυγες...
..να της λεω τη ταλαιπωρια περασαν πως ηρθαν απο που ειναι και πως ειναι τωρα....
.........
...αναψανε τα αιματα με τη κουβεντα ηξερα που το πηγαινε η μανα μου....
...καλα τοσο καιρο στο λαυριο  μια τσουπα δε βρεθηκε να σε μπερδεκλωσει στα ποδια εσενα....
........
...γελασα...
...σε οσες ειπα  τη πικρη  αληθεια της ζωη μου λαγγιξαν εκαναν περα της απαντησα....
....
..εμ το αλλο που ειπε...
εκεινη η τσουπα η ξανθια με τα νυχια τα μεγαλα πως την λενε τα εχει τα σκυλια ακομη  και πως τα πας...
.......
..σαντορινια μανα τη λενε και με βοηθησε σε ολα παρα πολυ απο τοτε που πηγα λαυριο και για πολλους μηνες...
...μου σταθηκε παρα πολυ...
..εγινε μια στραβη και τελος..
..τωρα δε μιλαμε εχει καβαλησει λιγο και το καλαμι και ακομη ψαχνει να το παρκαρει  εχει και τον εγωισμο της μαζι....
.........
...πες μου για εκεινη τη τσουπα την ομορφη τη νοικοκυρα που μου εδειξες και μου αρεσε  πως τη λες...
.....
...ηλιοκεντητη μαναμ ηλιοκεντητη...
...μα τη ονομα ειναι αυτο που της δωσανε...
...πες μου εχει καντηλακι αναμμενο στο σαλονι της το ειδες....
...απλωνει της κουβερτες το πρωι εξω να παρνουν αερα...
..μαγειρευει καλα...
..φαινεται αυτη ειναι νοικοκυρα...
...γελασα...
..α ! ρε μανα τιποτα δε σου ξεφευγει ακομη εσυ αυτα κοιτας...
......
.....αμαν ρε μανα με τη περιεργεια σου...
.. δε πηγα ποτε σπιτι της...
..και αν παω σε σπιτι σιγα μη κοιταω αν εχει καντηλι και αν απλωνει ρουχα εξω πας καλα..
........
...κατσε μη φωναζεις και μη φευγεις σε λιγο βγαινει απο το φουρνο η μπομποτα που σου αρεσει....
...σιγα μη κατσω να μου κανεις και αλλη ανακριση...
..παω στο καφενειο..
..γεια....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου