Δευτέρα 23 Μαρτίου 2020

λαυριο ομορφη πολη να ζεις..

..ψιτ..?
...το λαυριο αν δεν το αγαπας...
..να ξερεις...
..τσαμπα ζεις και περπατας...
..........
...αφιερωμενη η αναρτηση μου αυτη στο ομορφο λαυριο που το αγαπω και το λατρευω...
..........
...τοσο στα ομορφα του που εχει...
..αλλα πιο πολυ στα δυσκολα της ζωης μου που περασα οταν ηρθα για πρωτη φορα εδω...
.........
...θα προσπαθησω να μεινω για παντα εδω...
..στα ομορφα και στα δυσκολα....
.........
...ειναι ευκολο να λες λαυριο μου σ ' αγαπω...
...αλλα πρεπει πρωτα να το πιστευεις και να το ζεις...
..........
...λαυριο μου σε λατρευω...
..τραγουδια δε ξερω να σου γραψω...
..σιωπηλα ομως θα στο δειξω με το να σου γραφω...
...ομορφη πολη μου εσυ μεσα σου να το νιωσεις το γραψιμο μου...
..και εσυ να το φωναξεις...
...θελω να  ειμαι για παντα εδω..
..να σου γραφω και να σου λεω...
..ομορφο μου λαυριο σ ' αγαπω...
........
..γιατι...?
..γιατι νυχτα στα σπλαχνα σου μεσα στη σταση πανω στο παγκακι εγειρα και πλαγιασα για πολλες ωρες..
...και της ψυχης μου στη πικρα και στο μαυρο σκοταδι σου δοθηκα....
...νυχτα πονεμενη να περιμενω να ξημερωσει  η μερα και εσυ με φωτισες..
...μου εδωσες σημαδι να μεινω η να φυγω...
...εκανα περα τη σκοτεινια μου..
...και μεσα απο το φωτεινο σου φως ειπα οχι δε φευγω ...
..θα μεινω....
..και ας μην εχω παρεα και δεν εχω που να παω...
..θελω να σου μεινω για παντα εδω...
......
...λαυριο...
..ομορφη πολη να ζεις...
...λαυριο αγαπωσε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου