Κυριακή 29 Μαρτίου 2020

σοκολατα η σεξ...?

φιλες μου καλες αποψε ανοιξτε τη καρδια σας...
...και εκφραστειτε με ειλικρινεια....
.........
..τη ειναι καλυτερο....?
...το σεξ ή η σοκολατα....?
........
...οριστε...?
..δεν ακουσα...?
..δεν ειδα τη γραψατε ειπα...?
..α ! μαλιστα καταλαβα...
...σας ειναι δυσκολο να αποφασισετε...
..........
..ε ! λοιπον δεν χρειαζεται να αποφασισετε...
..θα σας μιλησω εκ πειρας και με τη λιγη εμπειρια μου...
.........
...οι γυναικες που τρωνε καθε μερα σοκολατα εχουν πιο πολυ ανεβασμενη λιμπιντο...
...επισης ερεθιζονται ταχυτερα και ικανοποιουνται  και περισσοτερο....
...απο της γυναικες που το αποφευγουν το σκοτεινο σκοτεινατοτο αντικειμενο του ποθου....
.......
...με  διαβασατε φιλες μου....?
......τωρα ομως ειναι η ωρα να μου φερετε ενα σπονσορα...
...η μια βιομηχανια που φιαχνει σοκολατες να της κανω διαφημηση...
...και μαζι με τη διαφημιστικη μου καταχωρηση....
.......
...πειτε τους να μου στειλουν και ενα αγροτικο φορτηγακι...
... γεματο σοκολατες στο ομορφο λαυριο που ζω...
........
.....γιατι για μενα...
....η σοκολατα  ειναι σταση ζωης...
..ειναι  η αγαπημενη μου...
...το γλυκο μου παθος...
..αν δεν την εχω τρελενομαι...
..τρομαρα μου θελω να γινω και επαναστατης...
...γεια..

2 σχόλια:

  1. Η σοκολάτα δημιουργεί ενδορφίνες στον οργανισμό, τις ίδιες που παράγονται και με το σεξ γι' αυτό έχουν την ίδια αίσθηση ευεξίας και λένε τη σοκολάτα για υποκατάστατο του σεξ. Λάτρης της σοκολάτας και εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε ευχαριστω που περασες..
    ..δε το ηξερα αυτο..
    ..καλο βραδυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή