Τρίτη 31 Μαρτίου 2020

μη μου κλαις...

.....ηλιοκεντητη μου...
...μη μου κλαις ψυχη μου...
...κρυψε μεσα σου οτι σε ποναει ελα για λιγο  κοντα μου και μιλησε μου..
.........
φιλη μου καλη να ξες δεν ειμαι ενας απλος σου φιλος....
..ειμαι ενας ώμος να ακουμπησεις...
...ειμαι μια αγκαλια για να κλαψεις...
...ειμαι ο λογος της παρηγοριας σου..
............
....ξες οτι παντα θα βρισκομαι κοντα σου ανα πασα στιγμη και καθε λεπτο...
....και οταν ερχονται οι καταπρακιες στη ζωη σου....
...ειμαι το μονο ατομο που θα θελεις να εξομολογηθεις τα βασανα σου...
...ειμαι καλος ακροατης...
...........
...θα σε αγκαλιασω αγνα στοργικα...
...θα σου δωσω χαρτομαντιλα για να σκουπισεις τα δακρυα σου...
...και τη μυτουλα σου...
...Θα σου κρατω το χερι και θα σου ψιθυριζω...
...ολα καλα θα σου πανε...
.........
...φιλη μου καλη μη μου στεναχωριεσαι..
...και μη σε ταλανιζει η δυσπιστια με της ανθρωπινες σχεσεις σου....
..τα μαχαιρωματα παντα θα υπαρχουν...
...μη μου κλαις....
...Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου