Κυριακή 26 Απριλίου 2020

της αγιας αποτυχιας ξανα.

...της αγιας αποτυχιας χθες το σαββατοβραδο μου...
...της αγιας αποτυχιας σημερα και η κυριακη μου....
.........
...μονος μου παντα προσπαθω να συνελθω πινοντας διπλο καφε...
...το κρεβατι μου εμεινε ξεστρωτο σημερα για πρωτη φορα....
..τα ρουχα μου πεταγμενα πανω στη καρεκλα ακομη να ειναι...
........
...πεταμενα σκορπια και ριγμενα ολα τα χαρτια μου που εγραφα κατω στο χαλακι  να ειναι...
...αδειανο το υπολοιπο δωματιο μου..
............
..το σπασμενο μπουκαλι βοτκα κατω στο πλακακι...
...εχει κρατημενη μια γουλια μεσα του ακομη...
...το μεθυσι μου εχθες βαρυ...
...τι θελω και πινω αφου δεν το αντεχω δε το μπορω...
..........
..το τετραδιο μου ανοιχτο πανω στο γραφειο μου  περιμενει να γραψω....
...οχι δεν μπορω να γραψω σημερα δε θελω....
........
..τωρα στο μικρο δωματιο μου ατελειωτη σιγη και μοναξια....
....πολλες οι θλιψεις μου οι πικρες μου και οι νοσταλγιες μου....
..χωρις ομως κανενα νοημα πια αφου εδω στο ομορφο λαυριο ειμαι μονος μου...
.............
....οσες φορες και αν ανοιξα τη πορτα να φυγω χθες βραδυ να βγω εξω..
...να περπατησω να παρω αερα δεν τα καταφερα...
....την αφησα και εκλεισε μονη της χωρις να βγω..
....και ισως να επραξε σωστα...
...........
....πιστευω στης στιγμες...
....στης ομορφες στιγμες και στην ελπιδα...
....το αβασταχτο συναισθημα δεν το στοχευω σημερα...
...ειμαι μονος μου χαλια πολυ δεν κανει...
......
....καλημερα σου περαστικη φιλη μου..
..ομορφη Κυριακη να εχεις...
..Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου