Σάββατο 25 Απριλίου 2020

αποψε για οσους αργουν να κοιμηθουν..

..αποψε για οσους αργουν να κοιμηθουν...
...λογω προσευχης...
..η ερωτα..
...........
...λογου χαρας...
..η πονου...
........
...η επειδη ονειρευονται...
..η καθονται μονοι τους και τα πινουν..
..και γραφουν ιστοριες...
...........
..σαββατοβραδο αποψε μονος μου παλι και η βοτκα στο ποτηρι μου παρεα με τη μοναξια μου να με συντροφευει στη βραδυα....
........
..η μνημη σου ενα χαρακιρι μεσα μου σαν μια λησμονια...
.....
...αποψε πινω για τα ονειρα μου που εσβησαν...
..για τα φιλιά μας που δεν δοθηκαν ποτε...
..........
..για της επιθυμιες μου και το ποθο μου για σενα που ξεστρατισαν...
..πινω για τη χαρα που δε μας βρηκε ποτε της...
..........
...πινω και κοιτω ολα αυτα που εχω κολλησει στο τοιχο στο μικρο δωματιο μου...
..κοιτω και τη φωτογραφια σου κρυφα και ο λυγμος του ζαγοραιος απο τη κασετα που ακουω..
...με κανει να σιγοτραγουδω στο δυνατο μαζι του...
..το ασμα του....
.......
...προσευχη τα χειλη μου για σενανε λενε..
...εφαγα ολη τη γη και το λαυριο να σε αναζηταω...
.........
...και οπως αποψε μονος μου τα πινω σε λεω...
..στην υγεια σου....
...ηλιοκεντητη μου...
...και τα αυριο μου ολα δικα σου ψυχη μου...
..Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου