Τετάρτη 29 Απριλίου 2020

το προσκλητηριο της...

...προχθες τη κυριακη αναψα ενα κερι στην εκκλησια...
..το σαββατο 2 μαϊου ντυνεται νυφη η  καποτε καλη μου φιλη...
...παρακαλεσα την παναγιά να ειναι παντα ευτυχισμενη....
...........
..τολμησα σαν αντρας και της ειπα την αληθεια...
..μη με ψαχνεις εμενα δεν ειμαι για σενα γιατι..
..ανηκω στους συμβασιουχους τους φτωχους...
...και σε δυο μηνες θα ανηκω και στους ανεργους...
...και δεν θα εχω ουτε μαντηλι για να κλαψω....
...αφου της ειπα και την ιστορια μου....
..........
...η καποτε καλη μου φιλη  εφυγε απο κοντα μου τρεχοντας...
......
..δεν εχασε καιρο τα εφιαξε με ιατρικο επισκεπτη...
...απο αυτους που πανε στα ιατρεια των γιατρων και τους προτεινουν τα νεα φαρμακα της δικης τους εταιρειας...
.........
..εφυγε με αλλον και περναει καλα...
....και τη δευτερη μερα του μαϊου μεθαυριο παντρευεται...
..........
..μη σταματας ποτε σου μου ειπε να γραφης..
 ...μονο αυτο μου ειπε..
.. θα σε διαβαζω παντα στα κρυφα...
........
...οχι μονο με διεγραψε αλλα και μπλοκαρε  κιολας...
.........
....τωρα το προσκλητηριο μου επεσε απο τα χερια....
..........
....καλοριζικη να εισαι βρε...
...και το σπιτικο σου να ειναι γεματο αγαπη τρυφεροτητα ζεστασια και χαμογελα...
...γεια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου