Δευτέρα 6 Απριλίου 2020

βροχερη αφηνω καλημερα...

....δευτεριατικη πρωινη βροχη δυνατη καθαρη και γαληνια...
..πεφτει εξω και στο περασμα της παρασερνει λυτρωνει ανακουφιζει...
..ξεπλενει παντου και πολλα και ας χαλαει την ηρεμια της ημερας...
............
...βροχη τη χαζευω ορθιος απο το μικρο μου παραθυρο καθως βλεπω της σταγονες να γλιστρουν πανω στο τζαμι ορμητικα...
..........
...πινω το καφε μου κοντα στο παραθυρο και κοιτω τον αγιο ανδρεα εδω στο ομορφο λαυριο απο ψηλα που μενω..
...........
..χαμογελαστα τα χειλη μου και το προσωπο μου στραμμενο προς τη βροχη σας λεγω...
..μου αρεσουν αυτες οι αλλαγες του καιρου..
..μοιαζουν με τα συναισθηματα μου οπως
χαρα ευτυχια λυπη μοναξια φοβος...
...........
..βρεχει συνεχεια και απο το ανοικτο παραθυρο μου...
..η μυρωδια της γης ο ηχος της καθε σταγονας με συνεπαιρνει...
..φανταστικο το σκηνικο οπως τη βλεπω εξω μονος μου...
...ο αερας η βροχη σε ονειρεμενη παρασταση....
............
...ποσο θαθελα νασουν εδω διπλα μου να βλεπουμε μαζι τη βροχη...
..και απο καθε σταγονα που θα πιανω να τη κανω χρωμα και να γεμισω με ανταυγες τα λυτα μακρια μαλλια σου...
...να θαμπωσω το ουρανιο τοξο να μην βγει...
...........
..να ακουμε τη βροχη που πεφτει καθως μας βλεπει αγκαλιασμενους...
..να βρεχει και να σε κρατω σφιχτα και να σου χαρισω τη γαληνη που φερνει το αγγελικο μου αγγιγμα πανω σου....
.............
..μη γελας βρε..
...αληθεια σου λεω..
...εχει πνοη εχει χαρα η καθε σταλα της βροχης...
...απλα νιωσε τη....
.........
..ουφ...!
...μια απλη καλημερα μπηκα να πω και πρωι πρωι με επιασε το ρομαντικο μου....
.........
....ομορφη εβδομαδα σε ολους....
...με υγεια αγαπη και ομορφες στιγμες...
...και να περνατε καλα οτι και αν κανετε..
...βροχερη καλημερα αφηνω....
...καλημερα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου