Παρασκευή 15 Μαΐου 2020

σκοτωσεμε διεγραψεμε...


...ηλιοκεντητη μου...
...καλη μου φιλη εσυ...
... ξερω πως με σημαδευεις εχεις το χερι σου εκει στο πληκτρο του κινητου σου...
.... ετοιμο να πατησεις τη διαγραφη μου...
....................
...το βλεπω απο εδω πως με σημαδευεις νιωθω τη καννη να ακουμπα πανω στο μετωπο μου.....
..νιωθω το δακτυλο σου περασμενο στη σκανδαλη και ακουω το κλικ απασφαλισης του γεμιστηρα....
.............
..να ξες ομως οτι και αν νιωθω οτι και αν βλεπω οτι και αν αισθανομαι αποψε για σενα....
....ολα μου λενε πως πρεπει ακομη να συνεχισω να σου γραφω...
..να συνεχισω μου λενε.....
..να σε νιωθω...
...να σε ποθω...
...να σε βλεπω οσο μπορω στο προφιλ σου....
....να σου γραφω....
............
...με τον λογο αυτο ακομη ελπιζω και πως ακομα θα ζω και δεν θα με σκοτωσεις με τη διαγραφη σου......
.............
...ηλιοκεντητη μου....
.... σκοτωσε με και εσυ καλη μου φιλη...
....διεγραψε με....
..ετοιμος ειμαι να δεχθω το πονο που μου δινεις....
...σκοτωσε με.....
....διεγραψε με.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου