Πέμπτη 21 Μαΐου 2020

αγιε κωνσταντινε μου σ 'αγαπώ..

...εδω στον ενδοξο άγιο Κωνσταντίνο μας...
..στο συνοικισμο των προσφυγων και των γενναιων  αγωνιστων....
................
..που μεσα απο ερειπια και της καταστροφες της μικρας Ασίας ταξιδευοντας χιλιαδες χιλιομετρα..
.. φτανοντας στο άγιο Κωνσταντίνο μας και παντου για να ξαναγενηθουν μεσα από της σταχτες της ζωη τους...
................
..ειμαι περηφανος που ειμαι απο γονεις προσφυγες...
.............
...εδω στον ενδοξο αγιο κωνσταντινο μας...
εδω που εχω γεννηθει..
που εχω βαπτισθει..
..εδω που εχω γαλουχηθει..
...εδω που πηγα σχολειο..
... εδω που μεθυσα στα ωραια πανηγυρια του..
..που χορεψα ήπια τραγουδισα...
..εκλαψα..
..εδω που δουλεψα..
...εδω που ποτε μου ομως δεν ερωτευτηκα...
..και φερνω γυρα τα καφενεια και τα ωραια μας ουζερι στο συνοικισμο μας...
........................
..αχ!
...φετος ειμαι παλι στο ομορφο λαυριο..
...αγιε κωνσταντινε μου πατριδα ενορια περιοχη και γειτονια μου...
... δεν ειμαι σημερα εκει κοντα σου να γιορτασω ολες της μερες της ομορφης γιορτης σου...
...και της μερες μνημης μας....
..................
....ομως η ψυχη μου το μυαλο μου η καρδια μου ειναι μαζι σου κοντα σου συναισθηματικα ψυχικα καρδιακα ερωτικα...
...σε ολες της εκδηλωσεις σου και στης τρεις μερες σου..
..και στην γιορτη σου..
..αγιε κωνσταντινε μου χρονια πολλα..
...και του χρονου..
...σ ' αγαπω..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου