Παρασκευή 29 Μαΐου 2020

μικρη μου συριανη στην υγεια μας..

...χαιρομαι τη σιωπη...
... αγαπω την ηρεμια...
...η μικρη βροχη περασε σαν μικρη λιτανεια σημερα...
..ανθοβολει η μικρη μου αυλη...
...και μαλακωνει η ψυχη μου....
...............
..το αγνο τηλεφωνημα της φιλης μου συριανης....
...με εκανε να μετρησω με αγαπη τη μερα μου σημερα.....
.............
...μια ευχη εκανα με προσευχη να φυτρωσει ενα ακομη λουλουδι στην αυλη μου και να εχει το ονομα της...
..............
...τωρα πινω το αγιο τσιπουρακι μου και την ονειρευομαι...
...σφιγγω το στυλο στα χερια μου να προλαβω να της γραψω κατι πρωτου στεγνωση η σκεψη μου....
.........
....και πινω μονος μου εξω στην αυλη το αγιο τσιπουρακι μου και λεγω ψιθυριστα...
.......................
...μικρη μου συριανη....
...στην υγεια μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου