Τετάρτη 27 Μαΐου 2020

δε πειραζει..

...αποψε η ψυχη μου κλαιει μα δε με πειραζει...
..αφηνω το δακρυ μου καυτο να κυλησει στης πληγες μου...
...που εχει η ψυχη μου αποψε θελω να της ποτισει...
.....................
...και αν μεσα μου αναστεναζω διψασμενος για αγαπη ειμαι...
....................
..ψευτιασαν οι φιλες μου και δε μου τη δινει καμια και που να τη βρω...
.........................
..κοιταζω εξω πανω στα συννεφα μια αγαπη να βρω..
...προσευχομαι σε αυτη που την εχει ισως να περιμενει να τη ζητησω....
......................
..η φωνη μου μια συνεχης επικληση για αγαπη ειναι...
...ο πονος μου αποψε γινεται ονειρο ελπιδα και πιστη...
...αγωνιω και ονειρευομαι την αγαπη που στη ζωη μου δεν ηρθε ποτε μου....
.....
...και αν κρυβουν τοσο παραπονο αποψε οι λεξεις μου...
...δεν πειραζει....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου