Τρίτη 26 Μαΐου 2020

μονος μου να πινω καφε...

......και αν πινω τον καφε μου στην αυλη μονος μου δε με νοιαζει....
.... εχω γεματη τη καρδια μου με χαρα αισιοδοξιας....
... ελπιδα μεσα στη ψυχη μου....
..... και στα χειλη μου εχω το χαμογελο μου παντα...
...................
...και οχι δε λυπαμαι κιολας ποτε και για τιποτα....
...ουτε για τη μοναξια μου...
... ουτε για τη πικρη ζωη μου...
....................
....και για το καθε τι που μου συμβαινει...
....γνωριζω και λεω οτι για καποιο λογο γινονται....
...οσο και αν ακουγεται κλισε.....
.........
...ουφ...!
...καλημερα μπηκα να πω και με πηρε το παραπονο που πινω καφε μονος μου....
.......εδω να πινω καφε στην αυλη πρωι πρωι με ηρεμια και ησυχια...
...η ζωη μου ειναι στιγμες
.....................
....καλη τριτη σε ολους μας...
...καλημερα......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου