Δευτέρα 1 Ιουνίου 2020

το ξερω δεν ειμαι ομορφος αντρας...

....το ξερω δεν και ειμαι ομορφος αντρας σκατοφατσα εχω...
...ουτε ειμαι και καλος στα λογια...
...θα κανω ομως μια μικρη προσπαθεια να πω κατι....
.......................
....φιλη μου...
...γυμνη και μονη η ζωη μου εδω....
...αλλα με δυναμη η ψυχη μου στο μετεριζι της καθημερινοτητας....
...και του αγωνα της ομορφης ζωης....
...ανηκω στους συμβασιουχους....
....και σε ενα μηνα θα ανηκω στους ανεργους....
...................
...στο δια ταυτα......
ποτε μην νιωσεις στη ζωη πως τα παντα πανε λαθος.....
...να ξες κατι....
...ακομη και ενα σταματημενο ρολοι δειχνει σωστα την ωρα δυο φορες την ημερα....
..........................
.....παρα ταυτα.....
...μην περιμενεις ανταλαγματα για οτι κανεις......
...καντο για σενα....
..........
το θαυμαστο στη ζωη μας δεν ειναι αυτο που βλεπουμε...
...αλλα εκεινο που νιωθουμε με τη καρδια μας....
.....................
...στο ενταυθα....
....φιλη μου...
..αν κυνηγας τα ονειρα σου....
...ελα μου.....
...μονο μην πειραξεις τα τετραδια μου....
..και ρωτησεις για την ιστορια μου...
....ελα και....
..πεσε μεσα να με πιασεις......
..αν δε το κανεις...
... αν φοβηθεις δεν εισαι για μενα......
..γεια..... ...................................
υγ.
..και μολα ταυτα.....
...οποια  φιλη αποψε μου πει ειμαι ωραιος αντρας..
...να ξερει θα της κρατησω μουτρα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου