Σάββατο 6 Ιουνίου 2020

ανοιγω μπαρακι τη ονομα να βαλω απο της δυο εικονες..


..βρηκα ενα μαγαζι και θελω να το ανοιξω μπαρακι...
...ειναι σε ενα στενο στο ομορφο λαυριο κοντα στο σπιτι της ιζαμπελας...
.. και περνανε συχνα και η ηλιοκεντητη μου απο εκει..
.................
...μεσα απαλα χρωματα θα εχει με μια μεγαλη μπαρα....
...............
...λιγα και μικρα τα τραπεζια που πανω θα εχουν μικρες λαμπες...
..κατι σαν χαντρα που φοραγε  στο λαιμο της ενα μεσημερι σε ενα ουζερι η ηλιοκεντητη μου..
................
...τα τραπεζομαντιλα εγχρωμα με ενα μικρο κερι ρεσω πανω τους...
...να τρεμοπαιζει και να θυμαμαι το χρωμα των χειλιων της.....
....................
...τα ποτα θα ειναι ολα καθαρα και δυνατα οπως ειναι ακομη  και τα αισθηματα μου.....
................
...ο ντι τζει θα παιζει ολα τα τραγουδια και αργα τα χαραματα θα κανει διασκευες...
..οπως τα τραγουδια που χορευε ξυπολητη η σαντορινια μια νυχτα μεσα στο μελωδειο....
..............
...και μετα τα δικα μου που χορευω μονος μου συχνα μεσα στο μικρο δωματιο μου....
............
..οι τοιχοι θα ειναι γεματοι απο τα τετραδια μου που καποτε χαρισα στην ηλιοκεντητη μου...
...........
...στη τουαλετα στο καθρεπτη θα γραψω το καημο μου με κοκκινο κραγιον να το δει....
....σε ποθω ακομη προλαβαινουμε....
..............
...μια μικρη λαμπα κατι σαν νεον θα φεγγιζει την εισοδο....
...................
...οταν θα περασει η ηλιοκεντητη θα το δει ευκολα...
...και οπως θα ειναι μεσανυχτα θα ερθει θα μπει μεσα...
...να δει της αποχρωσεις του καποτε συναισθηματος μας...
..δε μπορει θα ενδωσει θα πιει το ποτο της...
.............
....και τοτε αργα χαραματα θα με δει να χορευω μεθυσμενος απο χαρα που ηρθε στο μαγαζι....
..........
...ειναι μια ωρα δυσκολη...
..του χωρισμου η ωρα...
...κανεις δε ξερει τη να πει...
..τα λεει ολα η σιωπη.....
............
...και τοτε θα μου στειλη το υπεροχο γλυκο χαμογελο της...
...με μια ευχη μεσα της...
..να ξημερωσει νωριτερα η μερα για να φυγουμε παρεα....
.........
...και τελος...
..καλη μου φιλη και φιλε που με διαβαζεις...
....βοηθαμε λιγο..
..τη ονομα να διαλεξω για να βαλω στο μικρο μπαρακι μου....
...τη τριτη το πρωι καταθετω τα χαρτια και μου ζητησαν ονομα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου