Σάββατο 6 Ιουνίου 2020

η ζωη θελει ερωτα οχι σοκολατα...

...οχι δεν εχω ενοχες...
..τον ερωτα και την ευτυχια που ζηταω δε μου αφηνουν μεσα μου να εχω ενοχες..
...ενοχες πρεπει να εχει η φιλη μου γιατι φοβαται τη μαγεια του ερωτα....
...............
...αποψε μονος μου να τρωω σοκολατα δεν εχω παρεα να τη μοιραστω....
...γεμισε ο εαυτος μου μοναξια και πληγες...
.........
..ωρες ωρες ακουω τη καρδια μου να κλαιει...
...ηρεμησε καρδια μου της λεω...
...............
..και αν ειμαι μονος μου και τη εγινε..
...το ξερω μου λεει η ψυχη μου...
...........
...το ξερεις..?
...μα πως μπορεις να το ξερεις....
...σουτ.....
...ηρεμησε θα περασει...
...αυριο παλι θα ξαναπονεσουμε εαυτε μου...
...και ισως καποτε να ξανα χαμογελασουμε.....
...γιατι αυτο εχει η ζωη....
..........
...και αμα εαυτε μου δεν εχεις τον ερωτα....
...πρεπει αποψε πρωτα να γευτεις λεμονι με αλατι....
...για να με γλυκανει μετα η σοκολατα.....
.............
..και τελος...
..η σοκολατα δε κανει ερωτησεις.....
...η σοκολατα σε καταλαβαινει.....
............
...ομορφο σαββατοβραδο σε ολους ευχομαι....
...καλο βραδυ..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου