Δευτέρα 20 Ιουλίου 2020

παταω εντερ και καλη μου τυχη..

....καηκα απο την επιδραση της μοναξιας στη ζωη μου...
....εχω μεσα μου αναγκη απο τον ηλιο της ζωης...
...και την τρυφεροτητα της αγαπης....
................
... εχω αναγκη τη παρουσια μιας αγνης φιλης διπλα μου....
...μιας απλης φιλης που θα αντλει την εμπνευση για την ομορφια της ζωης...
... τη μαγεια της ποιησης...
.. και να εχει τα απλα ιδεωδες...
...............
....η μοναξια μου εκανε πετρα τη ψυχη μου και η μελαγχολια με εριξε κατω...
....δεν εχω μια φιλη διπλα μου και αυτο με κανει ασχημο με πληγωνει με γερναει....
.....................
...η φλογα του παθους..
.... τα ονειρα μου...
...και η ανδρικη μου φιλοδοξια ειναι μεσα μου ακομη....
.........................
....παταω εντερ...
...μπας και βρω την ομορφια και τη χαρα της ζωης...
...παταω εντερ....
...και ο θεος βοηθος...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου