Παρασκευή 24 Ιουλίου 2020

ο κηπος μου η πικρα και η χαρα μου μαζι..

...το αγαπημενο μου μπρουσκο....
..οσο ημουν στο ομορφο λαυριο...
..ειχα μαθει να δουλεβω σε ρυθμους σε ενα ανελεητα γρηγορο καρουσελ.....
....τωρα ομως ενιωσα πως καποιος μου πατησε το στοπ...
......................
..η ανεργια ειναι μεσα στο σπιτι μου...
..μεσα στη ζωη μου...
..ολα αλλαξαν τωρα πια στη ζωη μου με το που τελειωσε η συμβαση μου...
...και εφυγα...
...και αυτο ειναι που με ποναει πολυ μεσα μου...
.....................
...ομως μικρες ευχαριστες στιγμες εμφανιζονται καθημερινα στη ζωη μου...
..οπως η διαδρομη του καλοκαιριου που τη βλεπω καθε μερα πρωι απογευμα μεσα απο το κηπο μου.....
...................
....το ακουσμα ενος τραγουδιου ξεχασμενου που ειχα καιρο να το ακουσω..
..και το ακουω τα βραδυα οταν καθομαι εξω στην αυλη απο το μικρο μου ραδιακι...
....................
...το τηλεφωνημα ενος φιλου που με καλει..
...και να μου λεει...
..να τα πουμε ρε συ τωρα που γυρισες πισω χαθηκαμε...
...και δεν ακουγεται τωρα πια ενοχλητικο....
.......................
..ε !
..αυτα για μενα ειναι μικρες ωραιες στιγμες....
.......................
..οπως ευχαριστη στιγμη ειναι να πινω τωρα το παγωμενο μπρουσκο μου μεσα στο κηπο μου....
...και να βλεπω πως μεγαλωνουν τα κηπευτικα μου.....
................
...καθομαι με της ωρες μεσα στον αγαπημενο μου κηπο...
..για να μην παω και στα καφενεια μεσημερια κιολας...
...εδω να τον φροντιζω να τον ποτιζω να ασχολουμαι καθε μερα για να ξεχασω την ανεργια μου...
.....................
...και αν εμεινα ανεργος και χωρις ενσημα....
..καθε πρωι κοιτω μεσα απο το κηπο μου τη νεα μερα με αισιοδοξια....
.................
..πινω πρωι μονος μου το καφε μου μετα το μπρουσκο μου και λεω....
...δεν μπορει καποτε τα πραγματα θα αλλαξουν.....
.................
...και τελος...
...αγαπω πρωτα το κηπο μου...
..και μετα το κρασακι μου...
..γιατι  με κανουν να ξεφευγω λιγο...
...........
....καθομαι πια χωρις δουλεια και πινω με μετρο μεσα στο κηπο μου το αγαπημενο μου μπρουσκο..
...στην υγεια μας....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου