Τετάρτη 15 Ιουλίου 2020

τα αγαπημενα μου πουλια..

..φωτογραφια με τα αγαπημενα μου πουλια εξω στην αυλη....
......
...το ομορφο καναρινι μου που το λεω σαντορινια...
...λογω στυλ υψος περπατημα αλητεια...
..τα χερια στη τσεπη..
..τα τσιγαρα στη κωλοτσεπη που βαζει...
...και κανει βολτες στο λιμανι...
...........
..ειναι το στυλ  που εχει η σαντορινια  μου του ομορφου λαυριου..
...το καναρινι μου κελαηδαει πολυ και μου θυμιζει τη καλη μου φιλη  σαντορινια που ειναι γλωσσου...
...ήμαρτον  αστερω μου που στο λεω...
...τη δεν εισαι....?
...............
...δευτερο το θηλυκο γαρδελι μου....
..το φωναζω ηλιοκεντητη....
...μου θυμιζει τη θυληκοτητα  τα χρωματα που εχουν και τα λογια  της καλης μου φιλης....
............
..και το μικρο γιρινι μου....
...το φωναζω...
...Λ....
...μου θυμιζει τη φιλη μου τσακπινα γλυκια ωραια και ομορφη φιλη μου του ομορφου λαυριου λ...
...............
..εχω γραφει ομως τα αληθινα ονοματα της φιλες μου πανω στα κλουβια με ανεξιτηλο κοκκινο μαρκαδορο ...
...για να μη της  μπερδευω....
.................
...καθε πρωι που τα καθαριζω τα ταιζω τα ποτιζω και τα βρεχω λιγο...
...τους μιλω για της φιλες μου το ομορφου λαυριου....
................
...καπου καπου οπως τα συντηρω τα πουλια μου ριχνω και κατι καντηλια για της φιλες μου αυτες...
..για τον εγωισμο τους το τους  και το στυλ  που εχουν πανω τους.....
..............
..να τα λεμε και αυτα...
....γεια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου