Κυριακή 5 Ιουλίου 2020

ειμαι περηφανος για τη καρδια μου...

...ειμαι πολυ περηφανος για τη καρδια μου...
...καποιες επαιξαν εις βαρος της...
... αλλες την προδωσαν...
...αλλες την εστησαν...
..............
...αλλα ρε φιλε...
..ακομη δουλεβει πολυ καλα...
... αντεξε ναι...
.... και θα αντεξει και αλλα....
.............         ................        .........
...και κατι ακομη για τους φιλους μου και τους καποτε συναδελφους μου....
..........
...ναι εκανα πολλα λαθη στη ζωη μου...
πιστεψα τους λαθος ανθρωπους...
........
..εμπιστευτηκα φιλους που με  καρφωσαν στη πλατη...
...............
..αλλα σημερα χαμογελαω και ειμαι περηφανος...
..γιατι δεν ειμαι σαν αυτους και ποτε δε θα γινω...
.................
..το ξερω δεν ειμαι τελειος...
..αλλα τουλαχιστον ειμαι αληθινος...
....γεια..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου