Σάββατο 1 Αυγούστου 2020

καλο ερωτικο μηνα...

..ερωτικος αυγουστος η απολαυση της ζωης...
..αυγουστος μηνας με το απολυτο παθος της ομορφες καλοκαιρινες στιγμες...
..............
..οι υπεροχες ομορφες πολλες ωρες στη παραλια με το απεραντο γαλαζιο της θαλασσας και του ουρανου...
.............
..οι ονειρεμενες διακοπες θελουν τη καταλληλη δυνατη διαθεση και χαλαρο ντυσιμο..
................
...ο αυγουστος για μενα ειναι ξεκουραση οριζοντας ερωτισμος ανανεωση...
..ειναι  απολαυση ζωης...
... διασκεδασης...
... γευσεις ποτου φαγητου ....
..διαβασμα ενα καλο  βιβλιο...
..και το ομορφο ηλιοβασιλεμα...
...................
...να εχω την αισθηση μεσα μου να ζω τη καθε στιγμη relax διπλα στο κυμα...
..και  η καυτη αμμος να μου καιει τα ποδια το γελιο μου....
...................
..να εχω λιγα πραγματα στο σακο μαζι μου....
....οπως μαγιο γυαλια σκουρα βιβλια ανετα σανδαλια..
... μπλουζακια με πρωτο το απολυτο λευκο....
...............
..τον αγαπω τον αυγουστο γιατι εχει πολλα πανηγυρια....
..ειναι ο αυγουστος ο μηνας των διακοπων...
...και οτι και να κανω μου μενει....
.............
..αυγουστος μηνας ο ερωτικος..
...και εγω μονος μου εδω εξω στην
μικρη αυλη  να γραφω  αφου δεν εχω που να παω....
.................
...καλες διακοπες...
..καλο ερωτικο μηνα...
.....καλημερα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου