Τρίτη 4 Αυγούστου 2020

και η μασκα που φοραω...

...ομορφα γελαω και η τυχη μου θα ανοιξει...
..και η κοκκινη  μασκα που φοραω...
... θελω να μου ερθει μια φιλη να μου τη ξεσκισει......
.................
..σημερα φοραω τη κοκκινη μασκα  με το χαμογελο μου...
...που παει να πει...
..ειμαι εδω για ολα.....
...και ειμαι πολυ καλα....
.................
..οταν ομως φοραω την αλλη μασκα δηλωνει πως δεν ειμαι καλα...
...και θελω λιγη παρεα και μια μικρη κουβεντα...
.............
..και οπως ποτε  δεν εχω καμια φιλη διπλα μου...
..τοτε ομως φοραω τη μασκα της υπομονης και περιμενω....
.................
..στο διαταυτα..
...ναι φοραω μασκα οταν παω σε δημοσιες υπηρεσιες...
...δεν ζω ομως με το φοβο μεσα μου για τον ιο...
.................
...θελω να νιωθω μερος της λυσης και οχι να ειμαι προβλημα...
...................
...και ουτε η μασκα με κανει ελεγχομενος οτι ειμαι ...
...ειναι οτι απλα νοιαζομαι..
..............
...αποψε μεσα απο τη κοκκινη μασκα μου ομορφα γελαω....
..και η τυχη μου θα ανοιξει...
...θελω να ερθει μια φιλη να μου τη ξεσκισει.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου