Κυριακή 30 Αυγούστου 2020

μονος μου στη θαλασσα...

....ηλιος ζεστη θαλασσα μπυρες καλοκαιρι... ..ανεβασμενη η διαθεση μου σημερα...
...........
..μαυρισμενο σωμα δεν εχω και ουτε ειχα και ποτε μου...
 ...αντηλιακο η λάδι στη ζωη μου δεν εβαλα ποτε μου... ..και ουτε κοκτειλ και χυμους εχω πιει ποτε μου.. ...μονο πικρά ποτα ουζο και μπυρες παντα... .
...............
 ...μονος μου απογευμα στη παραλια στηνω σκηνικο και συμπληρωνω κενα.... .
..πινω μπυρες παγωμενες χωρις σκεψεις και καπου καπου βουτω στα νερα...
 ................
 ..ποσο θαθελα ναταν η ζωη μου ολη ετσι οπως τωρα... ..αυτη ειναι η μαγεια μου για μενα...
..ξυπολητος ολη μερα που μου αρεσει και με μπυρες παγωμενες στο χερι μου...
.............. .
.αχ ! και ποσες φορες υποσχεθηκα στον εαυτο μου θα ξαναερθω στη θαλασσα...
..να επιστρεψω στην ομορφη ζωη... ..
.............
 ...και αμα ειμαι μονος μου και τη εγινε...
 ...ειμαι ανεμελος....
..δε με πιεζει κανενας...
..και ζω της στιγμες μου που ειναι ολοδικες μου... ...............
 ....πινω της αγαπημενες μου μπυρες χωρις κανεναν πανω απο το κεφαλι μου και περναω ηρεμα καλα... ...και το χειμωνα θα εχω αναμνησεις ωραιες να θυμαμαι...
.................
...στην υγεια μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου