Πέμπτη 6 Αυγούστου 2020

τς ' γιας σωτηρας σημερα τρωνε ψαρια..

...τσ 'γιας σωτηρας σημερα ετσι το λενε ακομη οι παλιοι στα μερη μας...
... η μαναμ το λεει ακομη τσ 'γιας σωτηρας σημερα τρωνε ψαρια..
...................
..κραταω  παντα τα ηθη τα εθιμα της παραδοσεις...
..καθε 25η Μαρτίου των Βαϊων της Σωτήρος και της 28η Οκτωβρίου...
...ψηνω και τρωω ψαρια...
...............
...σημερα δεσποτικη εορτη και λενε οι παλιοι δεν κανει να κανουμε μπανιο στη θαλασσα...
..υπαρχει κοσμος αυτη τη μερα που πηγε στη θαλασσα και πηγε αθελα του να πνιγει ετσι λενε...
..και το πιστευω....
..και σημερα ψηνουμε τρωμε ψαρια...
............
..πιστος εθιμικα κραταω τη παραδοση και σημερα ψηνω λιγδες....
..λιγδες ειναι οι νεαρες αλανιαρες μικρες τσιπουρες......
..............
...μου αρεσει σημερα που ψηνω...
..η μερα μου ειναι...
..να ακουω δημοτικα απο το κινητο και το ηχειο στο δυνατο...
..να εχω κοντα μου της αγαπημενες μου παγωμενες μπυρες...
..να της βλεπω και να πινω....
...και να λεω οπως φερνω τουμπα τα ψαρια  στο τραγουδιστο....
...................
...μεταμορφωθης εν τω ορει Χριστε ο Θεος δειξας την δοξα σου....
...στους μαθητες σου....
......
...και γω θα δειξω της στιγμες μου και της μπυρες μου...
...στους φιλους μου εδω...
...............
...στην υγεια μας...
...και του χρονου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου