Δευτέρα 3 Αυγούστου 2020

πανσεληνος περασα να σου πω μια καλησπερα..

...πανσεληνος αποψε...
..ενα γεματο φεγγαρι..
..σε ενα ολοκαθαρο ουρανο που αλλαζει  συνεχεια λευκοπλατινες αποχρωσεις...
............
...ψιτ...?
..φιλη μου να τη φοβασαι τη πανσεληνο και γυρνα νωρις στο σπιτι...
...κλειδωσε καλα τη πορτα...
..και προσευχη σου...
..φορεσε και το βαφτιστικο σου σταυρουδακι...
..για προστασια....
............
...γιατι εξω οταν εχει καθε φορα πανσεληνο...
... κυκλοφορουν κατι ας πουμε ερασιτεχνες στο γραψιμο..
...  σαν και μενα της κακιας ωρας που ειμαι....
........
..και κατασπαραζοντας τα ηθη...
..και ουρλιαζοντας καλωντας το αρχαιο νερο......
..ουρλιαζω για τη νεα παραταση μας....
..............
...ψιτ...?
...να τη φοβασαι τη πανσεληνο γιατι στης γωνιες παραμονευουν τα επικινδυνα ονειρα.....
....................
..πανσεληνος αποψε...
..και φορεσα τα καλα μου επιμελως και ευδιαθετος να ειμαι....
.............
πανσεληνος...
..να το κοιτω να χαμογελω και να το ρωτω...
..μηπως βλεπεις να μας ερχεται και τη παραταση μας...
............
...φεγγαρι μου....
..εσυ που χαμογελας στης ονειροπολησεις των ερωτευμενων...
...αλλα και σε μας των μοναχικων απελπισμενων....
............
..εσυ φεγγαρι μου που αποψε...
..του ουρανου το μεγαλειο σου φωτιζει την αυλη μου....
..εσυ που αποψε εισαι η καλυτερη συντροφια μου....
..............
..αποψε οπως σε βλεπω....
...μονος μου απλωνω τα χερια μου ψηλα να φτασω σε εκεινη...
... στη σκοτωστρα...
...θελω να δει το κοσμο μεσα απο μενα και μια πανσεληνο φυλαω για αυτη....
.............
..δυο οχι ακομη εραστες....
..δυο μονες καρδιες...
..σε πολεις διαφορετικες...
..στο ιδιο χρωμα των αστεριων...
..με μια πηγη δυναμης και επιθυμιας μεγαλης.....
................
...αποψε με την πανσεληνο η σιωπη μας ειναι η ομιλια μας...
..και το διαβασμα της αναρτησης ειναι η σιωπη μας.....
........
..πανσεληνος....
..περασα να σου πω μια καλησπερα.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου